Jam nje ish-mesues ne nje shkolle 9-vjecare. Kam punuar prej 13-vitesh ne arsim.kam marrur kualifikimin 5-vjecar.Kam mbaruar disa kurse kompjuteri.Vazhdoji studimet e larta per Matematike ne vitin e fundit, kam pak lende per te likujduar.Ne janar na bene nje kontrate 6-mujore dhe tani na thone se ju ka kapur reforma, dhe si rezultat jemi te papune. Kemi bere takime me drejtues te arsimit, te pushtetit lokal, deputet etj, te gjithe na flasin fjale te mira por realishte ne vazhdojme te jemi te pa pune.Jo duke u nisur nga vetja ,por ne pergjithsi desha te theme se reformat duhet te jene me te mire studjuara e jo me nje te rene te lapsit, keshtu gabohet rende dhe njerzit mbeten detyrimishte te pa knaqur per padrejtesite.Jo reforme kac radikale. Reforme per te gjithe ata qe jane me kontrate.Ka mesues me kontrate qe jane me profesionista se ata qe jane difinitive.Te jemi te ndergjegjshem se sot ne arsim ka dhe shume mesues me te mesme, ne nuk jemi kunder atyre, por keta nuk mund te barazohen me nje qe mund te kete mbaruar 3-vite akademike, aq me teper per Matematike.Kete duhet ta dine me mire ata specialista qe i projektojne keto reforma.Keto jane probleme madhore, qe rendojne arsimin.Pavarsishte se c’ndodh dhe ndoshta me veshtirsi ekonomike une do te vazhdoji ne rritjen time profesionale ne drejtim te arsimit, pasi kam shume deshire te kontribuoji ne kete drejtim.
Te jemi te ndergjegjshem se rezultatet ne arsim , per mendimin tim nuk jane te knacshme, per kete ndikojne disa faktore.Si shume shtepia botuse,te zgjidhen ato me te mirat nga specialiste , mesimet te jene me praktike, me me pak ushtrime, me te lehta per tu kapur nga nxenesit, por gjithmone duke mos shkelur pra respektuar programet mesimore per secilin grup-moshe nxenesish e lende te caktuara, ketu mund te flasim me shume, por do ju a leme profesionisteve.
Te rrihet me ne kontakt me prindrit e nxenesve, tu ngarkohen dhe atyre detyra te caktuara per femijet.Te informohen sa me shpesh per rezultatet e femijeve te tyre e te behen analiza rezultatesh.

This post was submitted by Fran GJOKA.