Emerimi i drejtoreve dhe mesuesve

Sipas mendimit tuaj cila do te ishte formula me e mire per emerimin e drejtorit te shkolles dhe mesuesve?

9 Comments

  1. Mendoj qe filimisht te hapet nje kur special per drejtor shkolash te te dy niveleve (per arsimin 9-vjeçare dhe ate te mesem)ku ti jepet shanci çdo mesuesi te aplikoje dhe te perfshihet ne kete kurs kualifikimi.Me mbarimin e kursit te behet çertefikimi nga nje grup specialistesh te MASH ku me numer kreditesh te percaktohet cilesia dhe aftesia e nivelit te secilit pjesmarres .Ky vlersim nga MASH te dergohet prane DAR/ZA-ve dhe ne raste aplikimiper drejtor ,DAR/ZA-t ti perdorin keta vlersime ,pasi aftesite e secilit jane te provuara duke shmangur subjektivizmat personale te atyre qe perfshihen ne procesin e emrimit te drejtoreve,pasi ky subjektivizem demton rende dhe shume keq punen dhe procesin ne shkolla

  2. menyra me e mire do ishte duke testuar te gjithe drejtoret per pozicionin qe ata kane (ndoshta prej vitesh) nga nje komision i pavarur dhe ne baze te pikeve te behet emerimi i tyre. e njejta gje do te ishte edhe per mesuesit (edhe ata qe e kane per here te pare edhe ata qe kane vite ne detyre) e jo te behen nga drejtoret e drejtorive me miqesi edhe me para cash ne dore! 🙁

  3. per emerimin e drejtoreve mendoj se duhet nje eksperiensce profesionale e suksesshme .nje diplome dinjitoze psh nga universiteti i tiranes .nje reputacion te mire ne komunitet , nje kulture institucionale te larte dhe nje moesti relative

  4. Drejtues shkolle nuk mund te jete nje mesues qe nuk ka qene asnjehere mesues ne thonjeza vetem se do kryetari i partise x por eshte dhunti edhe ky pozicion ,,,pra duhet te jete nje figure e paster qe gezon respekt ne kolektivin ku drejton dhe te jete kerkues dhe menaxhues i mire i situatave qe cdo sekonde krijohen ne shkollat tona,,,respekte

  5. Persa i perket mesuesve qe emerohen sot turp qe marrin ate titull se vetem mesues nuk jane.Vetem komunikimin,veshjet ,sjelljet,,,pa le pergaditjen e tyre,,,,me dt 15 qershor ishte provimi i matures dhe administrator ishte nje djal rreth te tridhjetave dhe brenda ne ambjentet e shkolles ku behej provimi kishte ndezur cingaren dhe po komunikonte me perf.e ministrise z,…………i dhe brenda disa minutave ne bashpunim me dza e larguan te gjithe ne koleget pame njeri tjetrin ne sy per veprimet e ketij mesuesi rrugac…turp dhe mjer femijet tane…ne me shume ndjehemi te kercenuar nga mesues te tille dhe nga kryetaret e komunave per mos bindje politike dhe veprimeve te paligjshme…

  6. Mendoj se arsimi shqiptare eshte pasqyre e gjithe ngercit qe jeton shoqeria jone ne teresi.Por nga ana tjeter nuk mund te mos theksoj ketu punen e jashtezakoneshem qe bejne me qindra mesues ndoshta edhe ne skaje te humbura te Shqiperise te cilet permbi veshtiresite objektive dhe mungeses se vleresimit ekonomik e kryejne detyren e tyre si nje mision kombetar…Deri para pak vjetesh mendoja se ne te gjithe sitemin tone arsimor para dhe universitar , hallka me e forte qofte ne aspektin e formimit shkencor, pedagogjik, civil dhe human te rinise , ishte arsimi i mesem i pergjithshem. Por sot qe ndoshta jam ne vitin e fundit te profesionit qe une dashuroj me vjen keq te them se e kam permbysysr kete kendveshtrim pozitiv per kete lloj arsimi. Shkaku eshte sepse po calon se tepermi emrimi i mesuesve me nje pervoje te pasur jo vetem vjetore por edhe ne formene e nje specialisti te fushes se arsimt E theksova edhe me lart qe te tille ka plot , madje edhe te tille qe bejen te pamundur per te rritur edhe shkallen e tyre te kualifikimit..Por ata shikohen nga strukturat arsimore se delja e zeze nderkohe qe shkollat e mesme i kane mbushur me studente qe sapo kane mbaruar universitetin dhe kur dihet qe edhe formimi i tyre pedagogjik ne keto universitete kerkon shume reformim…Pra mendoj se emrimet neper shkollat e mesme duhet te jene te studjuara dhe te sprovuara dhe te maten me disa standarte konkrete qe nga niveli i diplomes, vjetersia ne pune, eksperiencat ne pune, shkrimet, punimet, referimet apo botimet me karakter pedagogjik apo shkencor etj. Nuk mjafton vetem statusi i te qenuarit me master pasi kjo eshte bere si nje karte iidentiteti fallso qe kushdo e merr por pak e perfaqesojne. Kete e them nga fakti se duke qene mesuese ne nje shkolle te mesme me emre te kryeqytetit, konstatoj se shume nxenes te dobet te dale nga ne kane vazhduar mesuesi , kryejne edhe master dhe kjo i certifikon ata mjaftueshem per te qene mesues gjimnazi.Ose brenda gjimnazit ka shume mesues qe ndonese nuk lene asnje shenje ne punen e tyre , madje edhe medioker, kryejne mastera per ta mbrojtur vendin e punes…Nuk mund te ket arsim te mire pa mesues te mire dhe te plotesuar.. dhe ne kete pike deficenca ne shkollat e mesme po behet kritike dhe kjo perben nje alarm te forte per te ardhmen e ketij sistemi. nese per mesuesit shtrova nevojen e plotesimit te disa standarteve te rendesishme , per drejtuesit do te thoja se ata duhet te jene nje hap perpara ne krahasim me mesuesit qe drejtojne . Nuk kam c’shkruaj se cfare duhet pasi ne Shqiperi nuk ka rendesi se cfare i duhet shoqerise dhe te ardhmes , por kush i sherben Partise(ka edhe ndonje perjashtim te rralle). Pra militantizmi partiak dhe nepotizmi po i shvleresojne te gjitha kerkesat e domosdoshme qe ka procesi i perzgjedhjes se kuadrit pedagogjik apo drejtues neper keto shkolla.jAM E SIGURTE SE KETO DISKUTIME VLEJENE JO PER TE PERMISUAR SITUATEN ARSIMORE NE VEND POR PER TE PLOTESUAR STATISTIKA STUDIMORE QE MBASE DO TE DUHEN PER STUDIME NE DEKADAT PERSPEKTIVE.

  7. Mendoj qe duhet te kete kritere per emrimet si per mesuesit edhe per drejtoret e shkollave.Keto kritere duhet te fillojne nga pergatitja dhe kontributi efikas i secilit ne arsim.Per mesuesit te punojne me kontrate ne fillim dhe pai te japin provimin e pare te kualifikimit ( 5-vjecarin)dhe nga opinioni i shkollave ku ka punuar te vendoset kur duhet te jete definitiv pasi shohim qe pergatitja dhe formimi len per te deshiruar.Per drejtuesit duke filluar nga vjetersia ne pune ,performanca,aftesia drejtuese dhe menaxhuese,shkolla qe ka kryer dhe si e ka kryer me cikel te plote apo me shkeputje ,te jete i respektuar dhe figure e paster,serioz dhe korrekt ne pune e shume te tjera .Per sa kohe perzgjedhjet e drejtuesave behen me nderhyrje dhe jo me konkurs ose duke ju matur aftesite eshte e veshtire per rritje dhe permiresim te nivelit ne arsim.Pa qene paragjykuese po vec duke folur nga pervoja personale me nje shembull te thjeshte :vazhdon te jete drejtuese edhe aktualisht nje drejtoreshe qe ka ba 10 vjet me mbaru universitetin dhe pa pervoje pune nga zevendesuese direkt drejtoreshe duke drejtuar mesues me 20 vjet pune dhe shume te afte.besoj isha e qarte e shume te tj qe nuk po zgjatem me shume se besoj eshte e mjaftueshme.Duke uruar me te miren dhe suksese ju falenderoj!!!!!!!!!!

  8. emerimii drejtoreve te shkollave duhet te ketae nje kriter qe vjetersia ne arsim te kette mbi 10 vjet arsimin e larte dhe te kete kryer trajnime te ndryshme si ate te mesimdhenjes ne arsim te kete kryer trajnimin e lidershipit per drejtimin e shkolles te kete kryer masterin

  9. Cdo mesues te emerohet me konkurs sipas kritereve me te mira, transparente ne prani te perfaqesuesve te mesuesve per te shmangur cdo mundesi abuzivizmi e korrupsioni ne emerime.
    Drejtoret mos te qendrojne shume vite ne te njejten shkolle pasi kane mundesi familjariteti dhe abuzojne me detyren.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *